Гарантії

Гарантія та сервіс

Усі товари на нашому сайті є сертифікованими на території України та можуть обслуговуватися по гарантії виробника в авторизованих сервісних центрах.

Умови гарантії

Гарантійний термін на певний товар встановлюється фірмою-виробником.

Підставою для проведення ремонту на гарантійній основі є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують факт покупки.

Вимоги до заповнення гарантійного талону:

  • чітко та правильно вказана модель товару та серійний номер;
  • вказана дата продажу;
  • наявна печатка магазину, в якому була здійснена покупка;
  • підпис покупця;
  • повністю заповнені відрізні корінці з печаткою магазину;
  • у деяких випадках, за вимогою виробника, для підтвердження покупки необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну).

В гарантійному талоны має бути вказаний термін гарантії і його необхідно зберігати до завершення терміну, зазначеного в талоні.

Ремонт на гарантійній основі проводиться лише в уповноважених виробником сервісних центрах. Їхні адреси та телефони вказані у гарантійному талоні (додаткову інформацію можна знайти на сайті виробника).

Відмова у гарантійному обслуговуванні.

Причини відмови у проведенні ремонту на гарантійній основі:

  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • порушення правил експлуатації;
  • ремонт виробів неуповноваженим виробником сервісним центром;
  • виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
  • внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
  • наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
  • серійний чи ІМЕІ-номер, що знаходиться у пам`яті виробу, змінено, стерто або неможливо встановити;
  • механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
  • пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.

Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни під час експлуатації виробу). Перелік таких деталей та їх ресурс вказаний у посібнику користувача для кожної конкретної моделі. Також в інших випадках, передбачених законодавством України та/або гарантійним талоном на відповідний товар.

Умови повернення товару.

Повернення товару належної якості протягом 14 днів

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
  • виріб не належить до переліку товарів неналежної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).